Wednesday, May 13, 2015

Lirik Lagu Potret - Akim and The Majistret

Terangi malamku dengan syair indahmu
Menenun kasih dalam sepi yang terasing
Saat kau pergi, lemasku bila tiadamu

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harus ku pergi

Engkau bagaikan bintang-bintang di angkasa
Hanya mampu melihat kamu yang terbiar
Walaupun sakit, walaupun pedih tak berdaya

Berjalan tenang menghampiri persisiran
Melakar namamu di sisi pasir pantai
Pastinya hilang, tidak rasaku kepadamu

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harus ku pergi

Jauh terbawa lukisan hatimu
Warna pelangi hiasan terindah

Hati ini tak akan terbahagi

Sampai harus ku pergi
Menuju aku kepadamu jadi satu
Meraih kasih kita

Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harus ku pergi


Suke sgt dengar lagu Akim yang baru ni. Kot lagu ni bakal meletop macam lagu Mewangi sebelum ni kann. Mntau. Lagu mewangi tu Danish hafal spi habis. Tapi lirik merapu meraban sket la. Haha. Hari ni tak dapat nak taip pjg2. Agak bz. WW lagi pun kan. Aku tgh gigih buat entry throwback ni. Baaaannyaaakkk sgt benda yang aku tinggal sepanjang mengandung aritu. Puas nak buat entry balik. K la bai.
 


4 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:)

Diana Rashid said...

wah..hebat siap hafal..kalau saya lagu mewangi tu tau part corus je..hahahaah

~Aida@MommyJauhari'sMedina~ said...

Aida pon suka semua lagu Akim..sebab sangat menusuk kalbu punya..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam dalila,
waaaaaaa
ada lagu baru yer
my boboboy baru ja dok menghapai lagu mewangi he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah