Wednesday, April 30, 2014

# Wordless Wednesday # Lunch @ Slero D Timur, Ayer@8

Assalam.

Ok. Citer lunch Jumaat lepas. Nasib gambar tak leh rasa basi kan? Kalau tak memang blog ni dah penuh ngan lalat tau. Aiseyy. Sebenarnya ni kali ke 2 aku makan kat sini. Sebelum ni penah buat makan2 kat sini sempena jamuan perpisahan Timbalan Pengarah Bahagian ktorg-entry xsiap lagi. Hihu. Slero D Timur terletak kat Ayer @ 8, Presint 8. Tempat abru lagi sebab banyak kedai dalam proses baru nak bukak. Kalau jumpa kedai Teh Tarik Cafe, turun tangga tepi dia baru jumpa cafe ni. Ramai dah blogger yang dah sampai sini. Kedai menghadap tasik Masjid Besi.

Pla Neng Manao (Siakap Stim) 4/5*
Ikan siakap aku kureng sket tapi kat sini memang BESTTT!

Kung Obney (Butterprawn) 4.9/5 *
Ober betul sampai 4.9 bintang! Kakaka. Tapi siyesss, rase nak tambah sepinggan lagik ;P

Tom Yam 4.9/5*
TERBAEKK lah! Siap ada api kluar. Hahaha. Kena betul ngan tekak aku tapi bagi yg xsuka pedas baik bgtau awal2 kurangkan pedas sket.

Air

KanaPlakhem (Kailan ikan masin)
-Tiada dalam gambar-

Perghhhh..nama kanmahen lagik. Berbelit lidah nak nyebutnya. Hahaha. Tapi siyes sodapp. Try la try la. Hikhik.


5 comments:

Zee Suhaini said...

mengugat urat perot..skang ni memang tengah lapar giler..huhuhu
tak sempat nak masak ni..memang gaya tapau jer malam karang..

Cik JariManis said...

assalamualaikum salam ukhwah fillah :) amboii kemain makan..alhamdulillah makan besarr dia yaa..hehe

ps: haritu sis ada tinggalkan comment tanya mengenai tempahan blog kan? hehe, ini email JM- nadiajamilun@yahoo.com ^_^

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Siakap stim tuh.. adoi tertiba jer rasa nk makan jugak.. =D

Sue Bee said...

cantik.. :)

Fiza Rahman said...

Sedapnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah