Friday, April 11, 2014

Salam Jumaat

Assalam.

Alhamdulillah. Hari ni baru dapat update. Dua hari aku sibuk ngan Majlis Konvensyen Kumpulan Inovatif & Kreatif jabatan. Aku ngan 2 orang lagi (zue n ain) diberi kepercayaan utk jaga masa. Tapi aku malas nak citer pasal KIK tu kat sini. Ktorg makan hati tau! Baik lagi jadi AJK Makanan macam masa Pra KIK dulu. Sobs sobs sobs!

Takpe la kan. Kita dah tunaikan tanggungjawab. Orang nak ketepikan kita ke, anggap kita ni tak penting ke, rasa kita salah ke, tak penting dah. (I is SEDIH!) Dah-dah la. Sume dah settle!

Moga mereka2 bahagia dengan urusan mereka. Ni je gambar ktorg be3 yang ada. Sebab ktorg tak dapat duduk sama pun walaupun ditugaskan jaga masa sama2 (Again, sobs sobs sobs). Dah la malas dah. Kalau macam ni tahun depan tak jadi AJK pun tak pe :'(

Kami yang berkecik hati :'(

4 comments:

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Alaaaa tak mau la sedey2.. chill okey.. =D

Sally Yatiey said...

Salam Jumaat..

::EIDA:: said...

hari ni dengan esok cawangan ida sibuk kursus KIK ni. bos suh ida pergi, xkuasa heii , byk lagi kerja. menatang ape KIK ni? hahahhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah