Friday, April 18, 2014

Happy Birthday Dear Hubby!

Assalam.

Semalam besday cinta hati saya. Hihu. Harini baru nk up entry kan? Semalam aku EL. Ada problem ngan taska Danish. Nanti la aku citer kan. Entry ni kan utk papa, wat pe nak semak2 kan ngan masalah kt taska Danish tu.

Happy Birthday papa..

Semoga di panjangkan umur, 

diperluaskan pintu rezeki, 
diberi kesihatan yang baik, 
semoga dengan bertambahnya usia akan menambahkan lagi keimanan kita kepadaNya.
(copipes dr fb =D)

Disebabkan si suami xsuke bergambar macam si isteri dan anak, kite tepek je la gambar bertiga. Hihihi.



5 comments:

FarahFerraDotCom said...

Happy birthday buat husband awak yer..May Allah Bless Him Always..=D

Zaza Abdul Latif said...

happy belated birthday husband Dalila hehe
have a blast and semoga korang bahagia hingga hujung nyawa ;-)

norhasnizakhalid said...

salam perkenalan.. semoga suami akak dirahmati Allah dan dipanjangkan usinya.. suka tengok pic baby akak kat sebelah ni, geram ..

NrlAidaHml said...

Happy Birthday to Husband dalila..semoga rezeki dan nikmat Allah dilimpahkan buat Dalila sekeluarga..Amin..

Fifi Nadhrah said...

kejam tak kalau aku kate aku lagi tertarik dengan cerite taska danish? haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah