Tuesday, April 29, 2014

Taska Baru Danish

Assalam.

Arini last day Danish kat Taska Permata Tasneem. Esok taska tutup untuk bg laluan kat pengurusan baru nak renovate dalaman taska. Aku dah tepon mak tadi bgtau esok nak antar Danish kat sana. Sonang ati den. Nasib omak dokek yoo ;D

5hb ni bermula la pengurusan Taska Si Comel. Nampak gaya macam HEBAT je. Antara taska yang terbaik. Ok la kot. Tapi yang sayangnya, Danish tak dapat nak merasa masuk taska tu. Ada rezeki yang lebih baik. Hihuu. Danish dah dapat taska yang bawah opis papa. Memang makin senang la. Mulai Jumaat ni, keje papa la pulak ngantar ngan amik Danish. Aku pulak kena bawak kete. Adusshh. Pepagi antar dorang dulu, ptg amik pulak.

Cuma 1 je yang merisaukan aku. Aku takut dia melalak pulakk antar taska baru ni. Tapi skang ni bila tanya "Nak skolah baru tak?" "Haa..nak solah baru" Kalau betul la tak nanges, lapang la hati aku.

2-3 minggu ni taska tasneem memang wat hal aje! Tension kadang2. Nak tak nak je jaga. Hari2 dtg lambat, parents beratur je depan pintu taska. Pagi tadi aku lambat sampai 8.10 baru bukak. Lepas ni Taska Tasneem memang tggl nama je lah. Harap2 taska baru danish nak masuk ni ok la.

10 comments:

~MommyAqilMedina~ said...

Hopefully semuanya ok ok buat Danish nanti...dapat yang satu opis denagn Papa dia lagi senang kan..tak payah pening pikir dah lepas ni..hihi

Azhafizah Md Nor said...

harap↓3 okaylah nanti kan :)

msredcheesecake said...

bule la danish jumpa kawanbaru...hhee

aRz MoHa said...

bila ada anak kena pikir semua ni kan?
taska pon macam2 hal skrg....

ZazaMyMoon said...

InshaAllah semoga di taska baru tu nnt danish ok lah yer.. ;)

Umi Qi said...

Danish masuk taska baru dkt ngan papa ye opis best lah...sonok dpt pantau anak dkt opis...moga dipermudahkan ye urusan mama dalila :)

Nad MamaZN said...

dpt taska bawah opis senang sket..senang nak pantau...moga dipermudahkan buat danish

Norhasniza Khalid said...

semoga segala urusan dipermudahkan ye.. :)

Zee Suhaini said...

danisg dah besar..dah boleh berdikari kan sayang??hehe..
harap2 okey la dier nanti..
first day nangis tu biasa..hahaha

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Harap semua berjalan dgn lancar..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah