Thursday, January 23, 2014

Ingat lawak ke?!



Ape yang lawaknya?
Takde lawaknya la dik oii
Pffttt. Bende cmni pun bole wat gurau!


8 comments:

Zee Suhaini said...

tak kena batang idung sendiri boleh la gelak..
kesian dekat arwah..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Lain kali tak payah hidden kan nama org yg sgt pndai melawak tue.. apa laaa xdak perasaan pnya orang... *geram!

Umi Qi said...

Benda cm nih pun nak wat lawak...siap ketawa kuat2 plak tuh....nama pun cm pompuan nih...haishhh pe nak jadi...kot dia kahwin ada anak sendiri baru tau nanti cm ner rasa

Roha said...

ni kira samalah macam pelaku juga..takde perasaan perikemanusiaan..ear grrr
ingat lawak sangatlah tuu..huhuuuu

mama_saly said...

lawak sgt la tu konon kan.. dia tk kena batang idung sndiri...shitt.. bayankn klau apa yg tjdi tu ahli kluarga kita atau saudara tdekat.. aduh, nauzubillah minzalik..
sgguh tk bperikemnusiaan...!smoga dpt balaaan stimpal didunia dan akhirat ,apa yg dbuat..amin

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

mmg sengal!
igt lawak ke..

Fifi Nadhrah said...

selambe je budak tu.. die tak rase lagi kot.. aku teringat ufairah!~ :(

::EIDA:: said...

erkk... bongoknye sape yg cakap tu. ce kene kat diri sendirii.. baru tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah