Friday, December 20, 2013

Salam Jumaat

Assalam.

Arini xsempat lg nak BW korang. Semalam pun mana yang dann je. Aku bizi sket. Ala bizi poyo-poyo je. Ahaks!

Sedey. Sepatutnya esok nak bawak Danish gi ICity Shah Alam pastu trs stay kat sana 1 malam. Tapi terpaksa postponed ke tahun dpn. Arini esok n lusa aku ada taklimat+dinner Bahagian. So terpaksa la terlibat. Petang ni start ngan main bowling. Tak jauh pun. Dekat je.

Dua hero tu aku bawak skali sebab kos sebilik pun lebih kurang je. Lagipun ramai jgk yang bawak family. Weekend kot! Mesti la kan?

Ok la. Tak leh nak menaip panjang2. Banyak benda nak settlekan. Bizi poyo-poyo je! Lagi skali..bizi poyo-poyo je! Sedap plak bunyinye. Ahaks! =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah