Monday, December 16, 2013

Gelagat Danish

Salam Isnin..

Anak aii dah bujang yuu. Naik kete skang dah pandai nak dok belakang. Kalau nak nyusu baru gi depan. Dah besar la sgt tu kan?! Awak still baby mama la! -__-

Masa ni 1st time dok belakang. Leka main nset papa. Xpenah ajar pun. Dia sendiri yang nak duduk. Apa2 je lah dik oii.

Ni gambar minggu lepas kot. Abis digeledah poket belakang seat tu.

Ni gambar semalam (balik dr kg) dah cam jalan, tau dekat2 nak sampai umah, cecepat dikutip sume mainan nak bawak naik skali.

"Haii..semalam saya paw papa saya kapal terbang tau!" Hahaha

5 comments:

syawalsimpsons said...

NAMPAK DAH BESAR N SEMANGAT BABY MAMA NI KAN...

Nurzakiah Hanum said...

tomei2

Fifi Nadhrah said...

weh.. syok r anak nak duduk belakang.. ufairah taknak jejak langsung.. geram.. sampai sakit pinggang belak kiri aku pangku die lame2.. nak jalan pon susah.. tapi yang syok.. bile die duduk tak diam.. akau gertak je.. duduk belakang nak? cepat2 die balas.. taknak sudah.. geram betul aku..

nazura arifin said...

Cutenye..

Umi Qi said...

Danish pandai pegang hp papa ye...rasa mcm dh besar je kan tgk telatah anak2 yg pandai berdikari mcm nih...yg ptg mereka always baby kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah