Friday, December 27, 2013

Bajak N Motor Kecik

Assalam.

Anak ai kan, suke sgt bajak tau. Pantang nampak kat jalan. Punyalahh suka! Mulut tu potpetpotpet dok ulang2. Bajak, bajak. Sampai la kita respon baru diam.

Bajak ni makngah yang belikan. 2 bulan lepas kot. Tak sempat nak up entry. Sori makngah (-_-)v

Bajak ni letak kat umah umi Danish (my MIL) sebab tu lambat up entry. TQ makngah. Danish suka sgt naik bajak ni. Besau!

Selain bajak, Danish pun suka tgk bas, motor besar. Kalau jumpa je kepoh je la nak bgtau. Macam dia sorang je yang tau. Haha. *Ok, ni latest, baru petang semalam masa balik keje jadi. Danish kalau nampak motor besar kan slalu tegur "motor besar". Semalam, ada motor lalu, pastu dia "motor..(stop jap 1 saat, macam pikir. Then sambung..) kecik". Hahaha. Motor kecik!! Bijak..bijak..anak mama. Ehh..ehh terpuji anak sendiri plak. Ahaks! Lorh. Sapa lagi nak puji kan..? Kata2 ibu kan satu doa. Apa lah salahnya sambil memuju tu kita berdoa. Kan kan kann? Last but not least..~Aptb~

Hahaha..*tetiba*

7 comments:

Zee Suhaini said...

amboiii besarnya bajak dier..aunty nak tumpang boleh??

syawalsimpsons said...

baguih dier nak PK motor kecik ke besar kan

Umi Qi said...

Bagus danish...dah bijak nilai motor kecik dan besar....wahhh hebat lah bajak danishhh hijau lg tuh heheh

::EIDA:: said...

amboiii besar bajaknye! hihhii.. nak bajak ape laaa kat kl ni... hikhik

Fifi Nadhrah said...

back ho la wei!~ kate ufairah dengan arsyad.. danish da pandai la..

Nad MamaZN said...

Biasa la kan boboi mmg gitu
Jgn terkejut kang dah umo 4-5 thn minat dia suka superhero plak
Hihihi

TiranaAduka said...

bakal calon contractor ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah