Monday, June 1, 2015

Hello June!

Hello June, pelisss be nice to me ;)

Alhamdulillah.
Berapa hari je lagi kita akan menyambut Ramadhan. Cuti sekolah pun dah mula. Korang pegi mana cuti kali ni? Tak pegi Floria Putrajaya? Aku yang dok putrajaya ni pun tak pegi, dengan panas terik memang tak laaa. Malam Sabtu aritu je bawak Danish tengok kereta berhias atas tasik tu pastu ada bunga api. Seronok la dia slalu tengok dr tingkap rumah je.

Ok la nak sambung buat keje. Isnin kan, lemauu rase! Bai.

9 comments:

Mama Niza said...

niat memang nak pegi, tapi cancel bila dorang bagitahu tempat tu agak panas membahang.. kesian kat anak-anak...

Nurzakiah Hanum said...

singgah pagi

Diana Rashid said...

tunggu hujung minggu ni baru start bercuti2 malaysia..heheh,,

syawalsimpsons said...

aku baru singgah ni...salam jun

Fifi Nadhrah said...

aku balik lambat.. jadi boleh reply komen ko pukul 5 lebih..

saly said...

Dah jun.kejap je kan ila..nnti x lama da boleh kira hari lg kita nk sambut ramadhan.. akak x gi cuti mane2 cuti ni..sobs.. duk umah dan pegi kenduri kawen je laa .. banyaj gak undangan ni

Sanisah eeiyss said...

tak pernah lagi dapat pi floria putrajaya tu (^___^)

::EIDA:: said...

suka Jun. dah nak pose. pastu raya yeayyy ! HAHAHHA

♥TheOnlyFarah♥ said...

Farah tak pi mana pun..cuti rehat makin tenat...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah