Tuesday, June 9, 2015

Abang vs Adik

Assalam.

Dah bape hari takde entry baru. Bila tengok nset, sedih! Minggu lepas kengkonon nak transfer gambar2 masuk pc. Ntah mana silapnya, aku tak paste kot kat pc, sume gambar2 hilang! Hilang ok. Ada dalam 1k lebih gambar. Aku macam frust sangat. Gambar2 Darwish masa baru lahir sume ada dalam tu.

Nasib baik jugak bape minggu lepas Darwish lahir aku ada buat folder gambar baru dalam nset. Gambar2 tu je la yang ada skang ni. Sedih. Sayang sangat. Banyaaakk kenangan. Taktau camana nak buat. Adoyaiii.

 Tengok gambar ni je la bg mengubat hati yang lara. Cett. Ada tahun, dah boleh agak kot mana adik mana abang. Sama x? Hiks!

7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

syawalsimpsons said...

muka nak dekat sama dah..kikiki...

Diana Rashid said...

paling senang buka akaun dropbox.ambik gambar automatik masuk dropbox.

Mila Hilas said...

lol ingt org yg sm..muka mmg sm lah hehe

saly said...

K,saly dh rse situsi ila.msa lps pntang ank ketiga..sume gambar ttiba hilang.ank k.saly delete abes.sobs frust gk mse tu.ade sikit2 je gambo dlm hp abahnya..yg tu je la knangan ank ktiga masa lahirny.. skrg dh kene hati2..sayang gambo..hihi..
Muka abg danish n adik hampir sma la.. sweet je tengok dua2 gtu.samaa

♥TheOnlyFarah♥ said...

Sayangnya dalila..tak boleh try back up balik??? Huhuhu... Sabar ek.. Btw dh besar dh Darwish...comey..:)

~Aida@MommyJauhari'sMedina~ said...

Hadoii sedihnyaa..mesti tak dapat nak retrieve blk kan gamabr2 tu semua..bertabah la ye Ila..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah