Wednesday, March 5, 2014

# Wordless Wednesday # Redeem Point EnfaMama Club

Assalam.

Bulan lps dapat msg dr enfamama club kata member nak expired. Aiyyooo. Baru terhegeh2 nak antar barcode bagaii. Sebab sebelum ni tak penah antar barcode ngan tin foil ni.

Hasil usha+sumbangan kakak2 aku jugak. Anak dorang pun dah tak minum enfagrow. So bg kat aku untuk redeem. Kumpul2 dapat la 2000++ point.

Tapi Danish tak minum dah susu ni. Sebulan Danish minum dlm 5kg kaw! Semalam aku tgk kat Manjaku sekotak RM80++. Perghh. Gaji sebulan memang habis kt susu je la jawabnya. *fengsan* Danish skang dah minum Dumex Dugro. Sejak 1 thn setengah aritu. Nanti barang dah sampai aku up kat sini ape yg aku redeem ye. Kbai.

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

best2

Umi Qi said...

wahhhh rajin ye mama D ni kumpul nak redeem point...hebat lah...2000 point tuh byk betul...danish dh minum dumex ye...bagus lah janji serasi cukup kan D....

~MommyAqilMedina~ said...

Mesti barangnya best...tapi Susu Enfagrow memang mahal..aida pon tak mampu..Aqil minum SUstagen je..hehe

BUNDA a.k.a KN said...

ASSALAM,

SALAM ZIARAH DARI BUNDA...
TENTU BARANGAN MAKANAN BAYI KOT...

diana said...

makin mahal susu tepung ni ye??

Fifi Nadhrah said...

share r hadiah..

susu formula memang mahal sangat kot sekarang..

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Farah tak kumpul pn point dia.. malas btl kan.. padahal benda senang jer pn nk buat.. hehehe

Petak Bunga said...

bg anak dutchbaby je.
campur2 nga susu badan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah