Monday, March 24, 2014

Pregnancy, Children and Baby Expo Putrajaya 2014

Assalam.


Semalam aku sempat gi sini. Tapiiii tak meriah seperti yang disangka. Mayb tak gaji lagi kot. Booth pun tak banyak sangat. Kalau nak jalan2 cuci mata tu ok la. Barang baby banyak la. Tapi umur2 cam Danish kureng.

Expo berjalan sampai esok.

Bukan la nak kata tak best tapi tak la se'havoc' kat MidValley tu. Hall ni pun kecik je. Kena panda survey. Ada yang murah, ada yang sama harga je ngan kat luar. Sebelum masuk bole daftar dulu, dapatla 1 beg yang isi belon. Macam kat MidValley kan macam2 dia isik dalam tu.


Suke kanmahen dapat belon. Belon ni la yang dapat dalam beg tu.

Masa nak balik tu, lalu kat belon besar ni. Danish tengok je. Sian plak sampai toleh belakang tengok lagi. Singgah la kejap.

Mula2 takut2 lagi nak main. Tengok je orang.

Dah mula warmup. Bergegar gambar, excitednya anak haku! Hahah.

Pengsan. Haha. Dah penat lompat2 baring pulak. Ni yang wat aku risau. Takut orang lain lompat terpijak ke.. Huhhh.. Kusssemangat. Sampai ajak balik pun tak nak. Haihh la. -__-

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow berbaloi-baloi

~MommyAqilMedina~ said...

wah nampak macam menarik..tapi macam tak banyak booth jugak kan..Expo kat MidV jugak yang terbaik..heheee

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. mujur tak pergi. hehehe

Zee Suhaini said...

memang tak berjodoh la kita nak jumpa..
akak anak2 dah besar ni takde nak masuk expo camni lagi dah..hehehe..

ayut said...

SaLam dalila baru smpt blas jejak..maafye lmbt.seronik ha..smpi tbaring main.hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah