Thursday, October 1, 2015

Ikea Terbesar Bakal di Buka di Cheras!

Hoiiyeeeyy!

Suka pegi ikea tak? Aku? Bole bilang ngan jari je bape kali pegi sana. Kesian kan? Hihi. Tak kisah la. Aku gi sana pun bukan nak beli sangat. Gi nak makan je. Hahaha. So lepas ni bole la pegi tiap2 minggu. Dekat je ngan rumah mak.

 Bakal di buka ujung bulan November ni!

Selain barang2 dia yang murah, aku suka makan kat cafe dia. Semua SEDAP! Nampak tak? Hahaha. Sebelum ni susah nak pegi sebab jauhhh, jalan nak pegi selalu jemmmmm. Tak sanggup rasa nak hadap semata2 nak gi makan je! Kalau nak beli barang2 lagi laa..kena que panjaangggg! So bila dah bukak kat Cheras ni harap2 bole la selalu2 pegi. Mihmihmih.

Untuk pengetahuan korang, Ikea Cheras ni lebih besar 20% dari Mutiara Damansara. Harap2 bila dah bukak lagi satu ni tak de la sesak sangat dah. Orang bole pilih nak gi Damansara ke Cheras. 

 Tak sabauuu ghase nak pegi. Hihi.

Info dari : themalaysianinsider

9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:) bestnya

Nieyl said...

nieyl salah seorang peminat ikea....
huhu...

Diana Rashid said...

tak lama je lagi..siap duit je la..awal2 pembukaan biasanya ada promosi..kan??heheh

Julia Johari said...

Dekat cheras ye...noted...matiklahhhhhhh duit keluar mcm paip air lagi hahahah

Anonymous said...

Ila bestnya.hihi duit pun best gk kuar.sini trganu tkde.nak lah jugak ikea

~Aida@MommyJauhari'sMedina~ said...

Wahh bestnyaa..aida pun dah confuse nak pg yang mana..sbb dua dua sama jauh..hikhikhik..

QasehnyaRania said...

mmg menannti
x sabar sangat sbb dkt sikit dgn saya skrg.
sbb sy ddk area setiawangsa nk ke damansara nun haa mmg bercinta. dgn jemm bagai

salam kenal dr saya :)
254

♥TheOnlyFarah♥ said...

Uwaaaa jelesnyaaaaaaa!!! yang kat nk bukak kat penang pn tak nampak batang besi lagi nie..jadi ke tidak tak tahu lah..huhuhu

lynndAmya said...

sALAM, OMG BESTNYEEEE! Haha..dgr2 nak dibuka jugak kat JOHOR, harap btul lahhh..wuwuw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah