Thursday, November 5, 2015

Gerai Ikan Bakar Seri Melaka, Jalan Bellamy KL

Tertunai dah hajat di hati nak makan ikan bakar kat sini. 1st time sampai sini, baru tau camni ghupenya gerai kat sini. Ingatkan ada satu kedai je rupanya ada banyak gerai (jangan gelak, siyes aku tak tau), pilih je yang mana nak. Sabtu aritu ktorang makan kat Ikan Bakar (Seri Melaka) sebab tengok macam ramai orang, kot sedap!

Gerai Ikan Bakar (Seri Melaka)

 Macam-macam ikan ada, kembung, cencaru, terubuk, pari, termasuk la ikan2 air tawar. Sotong pun ada. Selain ikan bakar, ada jugak lauk2 lain kalau nak tambah.

Ktorang ambik Ikan Talapia, Cencaru n Sotong Bakar cicah ngan kuah kicap n sambal belacan. Bagi aku, rasa dia so-so aje! Sotong tu liat sket. Sedap lagi dekat D'Limau Nipis, Bangi. Sotong lembuttt, air asam sedappp. Memang rasa nak tambah2 kalau makan. Hehe. Total lost aritu tak tau bape sebab orang banjerr! Haha. Ni sekadar review ye. Tekak masing2. Korang penah makan sini? Cer citer cer citer.

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

syawalsimpsons said...

bila aku nak sampai sini....lakik aku dah sampai

saly said...

Ilaaaa ....Tliur k.saly dengan yg berasap2 tu hihihii

safurara said...

huaaaaaa nak makan sini jugakkk!

Julia Johari said...

Ni nak marah ni...alamat mana alamat hahahhaha letak lah senang nak pi juga hehehhe...sedap yeeeeeeeeeee ingat kt melaka...sekali baca betul...KL je haaaaaaaaaa cpt alamat hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah