Wednesday, August 13, 2014

# Wordless Wednesday # Jamuan Raya Taska Danish

SALAM!

Arini anak bujang i ada jamuan hari raya kat taska. Tapi budak2 je. Parents tak dijemput pun. Sobs sobs sobss! Tak macam tahun lepas. Klik entry ni ---> Jamuan Raya Taska Danish 2013


 Kemahen semangat lagik die pagi ni.

 Tapi Danish pakai baju melayu tahun lepas je.  Kalau comot ke pape tak la kotor baju baru. Nanti nak photoshoot raya. Opsss. Kihkihkih.


Peace sajoww!



 Ok dah sampai. Mama memang tak de bawak pape. Beli air kotak je. Vitamin M semakin menyerang skang ni ;'(

9 comments:

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Alolo comeynya anak teruna dalila berbaju melayu siap,bersampin dan berkopiah lagi.. =D

saly said...

hensem nya ank teruna..bersamping..hehe.. ank saly khamis bru ni ada gk buat mjlis raya di pasti..siap bbaju melayu,samping n kopiah gk..hihi..sama dgn danish. suka tengok..ceria je budak2 kan..

~MommyAqilMedina~ said...

Huhuhu..hensemnya Danish pakai baju Melayu..nasib baik muat lagi kan baju tahun lepas..Macam Aqil dah tak muat dah pakai baju tahun lepas..cepat tinggi..huhuu//Selamat berjamuan Raya ye Danish..

syawalsimpsons said...

alor tak da erk macam tahun lepas//mmmm....sayang la kan..kalo tak leh tengok gelagat anak2 kan

Nurzakiah Hanum said...

comelnya dia

IntaNBerliaN said...

ololooo comelnya berbaju melayu...

Fifi Nadhrah said...

sempat lagi ko posing sebelum g kje.. kalau aku kabut dah oii..

::EIDA:: said...

peace saja dia! hehehehe

Julia Johari said...

Amboiiiiiiiiiii peaceeeeeeee je dia ye...aishhhh geram auntie tgk dia makin comel sekarang...dah nak jd abg long tak lama lagi....mama dalila...i miss u tau tak heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah