Friday, August 22, 2014

Hari Berkabung Malaysia

SALAM Jumaat korang.

Ramai yang update pasal hari berkabung. Aku tengok lintas lansung dr nset je. Bukan takde tibi kat opis ni. Kalau nak tengok kena pegi bahagian sebelah. Malas la. Lagi pun kalau tgk kat tibi tak leh dekat2. Kene tengok dr jauh. Mana puas. Aku kan rabun (sobs), baik tengok kat nset sendiri. Lagi clear. Aku tengok sampai jenazah keluar dari KLIA.

Sedih.

Macamna la perasaan keluarga mangsa2 nahas? Tak dapat nak bayangkan.

Al-fatihah untuk mangsa yang beragama Islam.

Untuk detail perjalanan hari perkabungan negara bole baca kat sini 

* google*

 

5 comments:

sYiRa LoKMaN said...

al fatihah..tabahkanlah hati mereka Ya Allah..

Norhasniza Khalid said...

singgah sini, salam kenal dari mamaniza.com

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak.. sedihnya bila teringatkan ni.. sheila takleh tahan nak nangis kalau tengok iklan kat tv3 tu. dia tunjuk gambar2 mangsa :(

~MommyAqilMedina~ said...

Al - Fatihah..Semoga roh mereka dicucuri rahmat..

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Al-Fatihah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah