Thursday, November 6, 2014

Shopping Lagi..Yeahh..

Assalam.

(tajuk tak hengat kan..puas pikir nk letak ape. haha)

2 entry sebelum ni auto publish. Dah lama sebenarnya tersimpan. Saje wat2 dekat ujung2 preggy ni. Senang nak rujuk balik nanti. Sekarang ni aku teramatlah busy. Sabtu-Ahad aritu pun terpaksa keje. Nak wat cmana, keje makan gaji camni la ;'(

2 minggu lepas aku sempat pegi My Dear Warehouse Sales yang aku citerkan kat sini tu. Dapat la grab beberapa barang yang menjadi idaman hati. Tapi ada jugak benda yang rasa, "Nyesal pulak aku  tak beli", bila sales dah habis. Adusss!


Aku xtengok lama sgt kat cni sebab tengok harga lebih kurang je. Murah lagi yang aku beli kt sini. Hekhek.

 Tilam ni tak beli set pun. Beli tilam je sebab Danish punya elok lagi. Ni saja beli utk bawak travel. RM30

Bantal baby RM10

Baby Carrier RM20. Yang ni papa yang amik. Aku tak tau nape dia nak beli padahal masa Danish dulu tak de guna pun. Lagipun aku tau baby carrier cmni tak elok sangat untuk hip baby. Kan kan kann. Target aku nak beli Boba mcm Fifi. Ahaks!

N yang paling BEST, aku dapat stroller ni RM80 je utk display set. Tapiiii memang elok lagi, kesan tayar pun tak de. Memang berbaloi sangat bila dapat apa yang aku nak. Hik3

Balik rumah, budak ni rasmikan tilam adik dulu ;'))

Ni la benda yang aku rasa menyesalnye tak beli. RM50 je. Murah gila. Bila dah balik, aku google balik org jual bukan main mahal. Tensi~

Seminggu sebelum tu aku pegi Butik Fabulous Mom kat Cheras. Memang dah lama sangat nak pegi bila tengok kat fb Fabulous Mom ada "Lelong Corner". Banyak barang2 yang murah tapi aku nk beli 1 benda je. Hikhik. 


Taddaa..ni la dia. Haha. Kelly cuma RM18 je harga biasa RM
39.90. Yang 2 belah kanan tu tak silap Amber RM10 je 1. Tak penah try yg ni saja beli. Tapi kelly tu memang suka sebab tu beli. Nyesal pulak beli 1 je. Gulp.

Till then,

Bye.

8 comments:

Anum said...

murah2

Unknown said...

Dah habis siap semua dah ke atau ada lagi yang tak beli.??

NrlAidaHml said...

Tilam tu memang nampak empuk sangat...murah je kan..nursing pillow tu mmg murah..rugi kan tak beli..aida pakai yang Medina punya je..sebab still elok lagi..hihihi

Julia Johari said...

Dalila...rindu yer kt kamu dear...seronok bila tgk komen berderet dalila dlm email...hehhe setiap komen blogger akan masuk dlm email, senang nak baca, dalila byk yer borong, alamak stroller tu murah...cantik, warna menarik...rezeki baby sungguh la...danish encem dah besar sgt ni...alahaiii rindu kt kamu...nangisssssssss

Fifi Nadhrah said...

pergi tak ajak.. merajuk!~

nini said...

sakan shopping....geram nengok tilammmm hihi

FarahFerraDotCom said...

Dah complete ke semua barang2 utk baby?..=D

aIEn said...

waahh murah sngt tu..adoii rugi plak x g wherehouse my dear hari tu =(

salam singgah & salam perkenalan =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah