Thursday, October 3, 2013

Candy Crush @ L162

Assalam..

Pffffttt.. Alhamdulillah. Berakhir sudah sumpahan itu. Huhh. Ade kot dekat 2 bulan lebih. Kali ni aku btl2 give up. Sampai dh lame xmengadap game ni. Sori la pada yg request life n ticket. Aii memang dh lame xbukak candy crush nih. So tatau ape jadi. Noti off okeh. Bukak2 je dh 30++ kot dpt life. Tu blm kire yg expired. Memang aku merajuk abis la nk main dh.

Maka semalam, berakhir la sumpahan itu. Aku berjaya! Wa berjaya beb! Wa berjaya!! Hahaha. Level 162 tu menuntut aku utk combine 2 kuasa besar kt bwh ni. Gambar sume aku capture screen sajoo. Memang berderet la org kt level aku ni. Aku patut berbangga dgn diri sendiri. *Malu*


 2x okeh. *Fengsan jap*

Disebabkan move ade lebih kurang 15 lagi, maka meletop letop la gula2 aku.

Wahh..xabis lg??Terrer kan aku. Hahaha. Meh kasi penampor sket. Belagak ni!

Akhirnya aku berjaya dgn cemerlang. 3 bintang kaww. Kalau ada 5 bintang sure aku dpt 5 bintang. Hahaha. Tengokk kwn2 aku yg high score tuuu. 300000++ kaww. Macamana korg bole genius ha?Aku ni terkial2 berbulan bulan. Nampaknya aku kene carik 1 suplimen utk otak la. Senang nk main Candy Crush! Xyah terkial kial dh. Huhuhu.

6 comments:

Cik Rose said...

Assalamualaikum.. Salam perkenalan :) Ros singgah sini dan follow.. jemput ke blog Ros yer.. memang best main candy crush.. Ros pun main. dah macam ketagih .. hihi.. selagi tak berjaya ke next step, selagi tu rasa tak puas hati, nak main, nak main lagi.. hihi

Fifi Nadhrah said...

selamat aku tak terjebak lagi..

Fifi Nadhrah said...

update!~ cepat..

Fifi Nadhrah said...

update sblm g lgkawi weh..

Kekzamanis said...

Salam perkenalan Dalila.. Mieza datang singgah sini jalan2 cari kenalan baru.. =)

Mieza masa awal2 dulu rajinla main.. Tu pun guna henpon MIL.. Tak pun lappy hubby.. Lappy sendiri takleh nak main game, hang... Huhu..

Kalau tetiba score naik tu bukan Mieza yang main, hubby la tu.. Haha! Berhantu sungguh game ni.. Haha..
ZON PERMAISURI CHOMEL

farida tarmize said...

aku tak daya dah nak main

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah