Wednesday, April 24, 2013

# Wordless Wednesday # Gwiyomi oh Gwiyomi

SALAM uolz..

Sana sini org dok citer pasal gwiyomi. Aii pun xketinggalan. Siap wat ringtone henset. Gwiyomi la sgtt kann? Dah tgk video gwiyomi? Sori. Aku xleh nak upload kt cni. Aritu try jgk nk upload video Danish. Xlepas!

Arini dah kuar video original Gwiyomi Nora Danish. Super Duper Comel. Beberapa ari lepas aku dh tertipu bile bukak utube tgk ade gwiyomi nora. Bile download, tengookk.. Cam haremm. Parody Nora jeh. Wawa Zainal wat pun comel jgk. Ade lg 1 yg comel korg carik kt youtube 'GWIYOMI PALING COMEL DI DUNIA'. Hahaha. Seyess lawak. Rase nak tamparr je! Kehkehkeh.


 Credit : AJ

#Lagu Gwiyomi, atau Kiyomi Song, adalah satu lagu K-pop oleh penyanyi dari Korea Selatan iaitu Hari dan telah dilancarkan pada 18 Februari 2013.

#Tarian lagu ini telah diilhamkan oleh rapper K-pop terkenal Jung Il Hoon yang juga dipanggil Gwiyomi Player dalam rancangan BToB MTV DiaryMany, yang menjadi meme Internet popular pada bulan Oktober 2012.


#Rapper K-pop terkenal Jung Il Hoon yang mencipta tarian tangan comel Gwiyomi. Tarian gestur tangan yang comel Gwiyomi ini mempunyai gerak tarian yang tersendiri dan video parodi Gwiyomi yang telah dimuat naik dilaman Youtube ada lebih dari 10,000 video dan sekarang ini tarian tersebut telah popular di beberapa buah negara Asia termasuklah Filipina, Singapura, Thailand, China, Jepun dan juga Malaysia.
Credit : Azizul Hakim

5 comments:

Unknown said...

demam gwyomi

dalila said...

huhuhu..kan?

Fifi Nadhrah said...

waaa.. bergwiyomi sakan.. sekali aku tunjuk dekat suami aku.. kekonon untuk die tau la ape tu gwiyomi.. fenomena skrg kan.. sekali die cakap..

ooo.. bahase isyarat orang bisu ni sayang!~ hahaha.. lawak aku..

dalila said...

hahaha..bahasa isyarat org bisu?

Fifi Nadhrah said...

wei.. ko pon yang da lame tak update..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah