Friday, August 12, 2016

Kemuncak Raya | Jamuan Raya Kompleks C & Aras 7

2 Ogos 2016 - Jamuan Raya Kompleks C
Tahun ni jamuan raya bergabung lagi dengan jabatan/kementerian lain yang ada kat Kompleks C ni. Jadi untuk jabatan memang dah takde dah la. Ok je. Meriah pun meriah tgk orang berebut amik makanan, beratur amik makanan. Artis jemputan utk tahun ni Aris Ariwatan & Shiha Mentor.

 My 'tablemate' ;D

 Jamuan raya parcel c ni mmg gambar selfie saje2. Jadi layankan aje la ye ;)



 #teamrayabiru

Memang banyakkk sangat makanan. Sampaikan ada yang cerry berry keesokkannya, (termasuk la aku). Huwaaaa.

9 Ogos 2016 - Jamuan Raya Aras 7
Jamuan raya bahagian ktorang bergabung dengan 2 bahagian kt aras 7 ni. Kali ni kecoh ngan adanya 'boomerang'. Ngan2 aku skali ter'install'. Sebelum ni tak penah kesah pun. Hahaha. Hebat kan penangan boomerang. Pengarah2 ngan KP pun terpengaruh skali. Kikiki.

 Main menu "Nasi Tomato" tapi takde dalam gambar.

Drama sgtt ni ;')

 Kat 'booth' ABC.

 Manis ke idok? LOL. Me ngan replika rumah oleh Kelab BMP.

 #inikanraya marilah kita sama2 bermaafan.





 Bergambar bersama KP dan pengarah2 bahagian

Bahagian Metodologi & Penyelidikan, Jab Perangkaan Malaysia.

Sekian gambar raya utk tahun ni.

In sha Allah jika dipanjangkan umur, berjumpa lg dengan Ramadhan & Syawal tahun depan.

___________________________________________________  

 





5 comments:

Nieyl said...

Singgah petang...
meriah..eh..dekat kompleks C jgk ke..
HQ nieyl kat kompleks C...InsyaƁllah hujung tahun pindah terus dkt kompleks C tu :)

Maman Reen said...

Meriah.. Yang paling best, dapat makan banyak. Fav Reen :D Reen follow blog sis. :p

saly said...

Ilaa ..kak saly singgah ni lame btol x mai sini rindunyee .hihi
Slmt hari rya ila .. ada salah silap k.saly mohon maaf ye

Julia Johari said...

Meriahnyaaaaaaaaaaa sambutan...hebat la...nampak cantik dalila pakai tudung merah tu lain tgk tau

ZULHILMI TEMPOYAK said...

kim slm yg available na. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah