Thursday, January 10, 2013

Maafkan saya..:'(

SALAM uolz..

Did u noticed that i had a mistake on the previous entry?? *malumalumalu* Ngeee.

" bukan ape, aku penah terpikir, mntau Danish dh besar nnt bole bace balik. At least die tau mn die penah pegi, ape die makan, selain drpd gambar2 yg jadikan bukti."

Dah la terang, lagikan bersuluh, aku dh silap. Aku xpenah wat enrty pasal tu sebelum ni. Ngee. Memang masa Danish start 6 bulan aku wat bubur utk dia. N tiap kali aku wat, aku akan amik gambar utk masuk dlm belog. Tp, disebabkan mak ni bizi teramat, belog ni terabai beberapa ketika. *Sigh*

Bole lagi ke nk putarkan blk masa? Atau buat blk entry dr mula? Ohh..tidak. tidak. Aku paling malas nak menaip+memerah otak memikirkan ape yg nak tulis. Yeah. *jawapanyangbernas*. Heee..

Xpe la. Lepas ni, In Sha Allah.. Bnd ni xkan jadi lagi. Ape je yang terlintas, ape yang aku ingat n ape yang kami lalui akan dimasukkan terus dlm blog ni. ;')

#Danish baru baik ciritbirit. Nanti aku citerkan cmane bnd ni bole jd n cara mengatasi. Sian tgk dia. Badan pun dh susut. 

Ok, sekian utk kali ni. klu ada masa esok aku update lajulaju psl entry Danish ni ye.

**aku br follow satu blog ni. nama pemilik blog FARAH RAHIM. best sesangat. ada banyak resepi bkn je utk kite tp utk anak2. tq fifi sebab tlg promote blog ni kat aku. =)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah