Wednesday, January 30, 2013

I'm Super Mama

SALAM..

Arini blk keje rushing sket. Spi taska Danish pun dh pukul 530. Memang bln dpn HARUS sgt la aku tukar WP1 blk. Blk keje pun xjammed. Ok, ni bukanlah tujuan utama aku wat entry ni. Entry ni sesaje sesuke nk wat. Buleh?Hehe


Sampai je umah dh pukul 610. Aku ade masa 50minit je utk siapkan makan malam sebelum SHNyawa start. Kekeke. Nasib papa bwk Danish jln2 kt taman bwh. Bkn ape kalau Danish ade, keje akan jd lambat. Mana nk layan die, pujuk die, sebab kebiasaanya aku masak die akan ulang alik ke dapur memantau. Ngee.


First kene panaskan makanan Danish dulu. Senang bile die blk kang dh bole trs mkn. 


Sememtara tu rendam sotong. Sotong ni saje aku xpotongkan kecik2 sebab ada 1001 rahsia dalam perutnya. Hehehe. Sotong ni wat sambal je.



 Hurm..korang penah tengok ni? Ni la tempe yg di balut ngan daun jgn tanya daun ape ok. Biasanya tempe mcm ni jual kt kampung2 je. Memang susah nk cari. Ni ade staff jual kt ofis.

 

Ok..menu ni adalah antara salah satu sebab aku wat entry ni. Sebab takut lupa. Kakak kt ofis yg intoduce. Makanan jawa yaw. Sedap taw!
Bawang putih+ketumbar ditumbuk
Campurkan garam+kunyit
Celupkan ngan sedikit tepung
*MAVELESS*

 Lantas di goreng =)

 Ini lah hasilnya..

Ni pulak sotong sambal.

Yahhooo..akhirnyaa........

Yesszaa..tepat 7mlm settle sumenye. Masa utk dok depan tv tggu SHNyawa start. Tett..
Yeaahhh..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah