Thursday, June 9, 2016

Berita Gembira untuk Penjawat Awam

Alhamdulillah..

Semalam DS Najib dah umumkan Bantuan Khas RM500 utk penjawat awam sempena Aidilfitri. Bantuan ni akan dibayar 13 Jun (Isnin) depan. 

Satu demi satu berita baik untuk penjawat awam. Kalau minggu lepas KSN umumkan pasal pelaksanaan pengurangan waktu rehat ke 30 minit. So waktu balik bekerja pun jadi cepat la 30 minit. Bole la balik seawal 4 petang. 30 minit pun bermakna tau. Setakat harini aku takde bawak kereta lagi dalam bulan pose ni. Papa d yang hantar n amik. Sampai rumah dekat kul 5 jugak sebab jem! Ya ampun..ingatkan dapat balik awal, dapat la sampai umah awal. Nan hado~~~

Tapi ok la tuu. Takde la kelam kabut sgt. Sempat la nak masak lauk simple2. Less is more yaww  =)

Ok laaa..nak cari idea nak masak ape petang ni. Bai..




2 comments:

Zee Suhaini said...

untung la dapat duit raya awal..

Siti Yang Menaip said...

alhamdulillah rezeki.. ceq ni kerja pun xdak huuuwaa T.T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah