Wednesday, April 22, 2015

# Wordless Wednesday # Hello Dunia!

Assalam.

Alhamdulillah.

Harini dah hari ke 3 masuk keje lepas puas (sebenarnya tak) bercuti. Patutnya minggu lepas ari Khamis dah masuk tapi sambung 2 ari lagi.

Aiseyyy.

Sedih kan tinggalkan baby. Tapi nak wat camana? Isnin aritu antar kt mak. Tapi malam tu mak tak sihat. Semalam papa terpaksa cuti jaga Darwish. Arini antar taska 'paid daily' dulu cukup bulan ni br antar terus. Nasib boleh! Taska yang same jugak yg akan masuk bulan depan. 

Rindu nk bw tapi masa tak bape nak mengizinkan. Bese la, baru naik keje tak kan nak ber'tenet' je. Kene buat2 baik dulu. Lol!

Nanti aku dtg melawat yer! Hik2! Rindu! Mesti byk citer yang terlepas dah ni. Tapi jgn risau, satu2 aku bace blk nanti. Nanti kan cmmnt2 aku ye! Jgn lupe sediakan air fresh orange time aku melawat nnt. Kah3!

Nah wat tatapan korang gambar 2 branik ni. Gambar kat umah mak Ahad aritu.

Abg sibuk nak menyelit tido kat adik.

 Abg tido lasak! Memang tak boleh nak letak tido sebelah adik.

Nah gambau org yang dah xsabau nak wat keje! Lol! Ber'gardenia' la kiteee. Rase mcm dalam taman pule. Ahaks! Aj tetapp di hati. *Abaikan muka yang sembam@tembam tu!

Oh, lupe plak tajuk worless. Ok till then,

Bye!


11 comments:

syawalsimpsons said...

selamat kembali keje dalila

Nurzakiah Hanum said...

kembali bertugas

Zee Suhaini said...

wahhh lamanya cuti..amek 3bulan ke?
besar dah si baby..

Diana Rashid said...

adik tidur siap paut tangan abang lagi..adik abang nih..heheh

Fifi Nadhrah said...

ko kene buat GST kan? siap ade estimated time lagi.. memang payah nak ngelat la.. haha.. slmt aku da lepas..

Julia Johari said...

Dalila, happy working ye...terima kasih lawati satu2 entry julia yg lepas...love uuuuu...anak dalila omey angat rasa mcm nak gigit2 je pipi dia...alhamdulilah semoga sihat selalu ye

saly said...

Eila...akk rindu ade gk gambr iela tetap ceria. Kena try gk 'aj' ni.hihi
Dpt gk tengok baby.. kiss skali..!comel bb nyenyakny dia tido sbelah abg

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam dalila,
he3
kena ati2 kalo abang buas
kang peneyek adik he3

laman blog saya said...

wah sambut hari jadi suami,sedapnya coklat kek :-)

laman blog saya said...

wah sambut hari jadi suami,sedapnya coklat kek :-)

♥TheOnlyFarah♥ said...

kalau bab cuti bagi setahun pun rasa tak cukup kan.. farah pun sama..hehehe.. btw selamat kembali bertugas.. si kecik pun dan semakin bam2 dan nampak..heeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah