Monday, April 16, 2012

Pagi Isnin yg bosan..

SALAM..


Pagi² lg mood dh lemau..huhu..bdn kt opis, ati kt umah mcm ni la jdnye..

Bole x klu ari isnin pun cuti?CUTI UMUM..haha..tiap² mggu cuti..klu aku jd PM bole la kot..

Bosan la..xde keje+tgh cari keje..xtau nk wat ape..nasib baik BB (bos besar) pun tgh xde keje..(betul ke??aku ni main ckp je..mntau die tgh bz..hihi)

K la..xtau nk merepek ape dh kt cni..bye~bye..

Opss..oppss..nnt dl..sblm berundur i nk mskkan lirik lagu yuna..lagu yg tgh hot skang..(skang ke??dh lame kot..i je yg lmbt sket)

TERUKIR DI BINTANG - YUNA

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi syg kan kucapai bintang dari langit utkmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milikku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu..

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

Hati ini bukan milikku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu..

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

Best kan???

Huhu..yuna mmg best~~
Bye yuna..ehh..bye all..

2 comments:

mass said...

Glemer eh lagu ni...hehe...ramai suka lagu ni dan menujukan buat buah hati masing2 ;)

dalila said...

Haah..best kan..?yuna makin naik skang..jarang la artis muda buat & nyanyi lagu sndiri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah