Thursday, December 26, 2013

Sesi Review cum Dinner cum Holiday Part II

Assalam.

Bersambung dari Part I.

Malam sesi ice breaking. Best. Sokseksoksek. Sesi tamat dalam kul 10 jugak. Balik bilik zzZzzZ. Danish memang dah 'selamat' dah. Papa kata payah jugak nak tdokan, dok carik mama. Nak 'candu' dulu. Haha.

Pagi tu bermula la sesi Perbincangan Kumpulan.

 Muka aku je khusyuk. Tapi xpaham 1 hape. Kah3!


Ok, jadi tukang taip je. Tu je sumbangan aku. Kbai.


Petang, sesi pembentangan.

*Sempat lagi*

Dinner start kul 8 mlm. Sedih tau. Banyak aku amik gambar last2 sume corrupted! Takde rezeki sebenarnya tu. Malam tu banyak jgk hadiah utk cabutan bertuah. Tapi aku je yang tak berapa nak bertuah. Tak dapat apa pun!


 Last minute touchup.

 Ni meja aku. Kami AJK/urusetia ditempatkan 1 meja. Frame gambar hat comei lote' tu memang sume orang dapat sorang satu. Siap dapat gambar masing2 lagik.


 Meja VVIP wajiblah berada di depan okeh.

Ucapan dari Puan Pengarah.

Ok, masa yang ditunggu2. Haha. Korang rasa sape yang menang bowling?

No 4, Kumpulan merah.

No 3, Kumpulan biru.

 No 2, Kumpulan hijau. Kumpulan saya yer kawan2. Yeahh!

 No 1, KUNING.

 Ni pulak pemenang jatuhan pin terbanyak. Penyumbang kepada kemenangan kumpulan hijau jgk sebenarnya. Kalau tak group ktorg asyik last je. Haha.



Majlis Malam Mesra BMP 2013. Penutup bagi tahun 2013!

 *Kumpulan Hijau*

Dah selesai, sesi bergambar la plak. Ktorg plak nak selfie. Mihmihmih. Sila abaikan ai yang dh gemok tu. *nanges*




Ok, TAMAT Majlis Makan Malam.

Ahad pagi bersambung dgn Mesyuarat Pengurusan Bahagian.

Masing2 muka ketat je. Termasuk la aku. Haha.

Bos2 pun selfie jgk tau. Hahah.

Disebabkan masing2 muka dah ketat kelat, kita minum dulu!!

Ok baru bole senyum. Ahaks. Lepas abis, lunch n check out.

Xde la nak holiday sgt. Pegi pun sebab keje. Memang sume kena gi. Danish pun xde pun mandi swimming pool. Mandi dlm bathtub je. Siann. Yang bestnye dapat dok hotel je. ;') Ok la kann dari takde. Dah la vacation terpaksa cancel. Tak pe la. Redho. Chill.





1 comment:

syawalsimpsons said...

ok la tu pakej...keje sekali ngan vacation kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah