Friday, April 5, 2013

Money Missing..

SALAM..

*google*

Huaarrgghh..sedihnye. Puas dah carik tp xjumpe. Kalau tercicir memang haru la. Wlupun duit yg ilang xbyk mcm gambar kt atas tp kesannye amat terasa. ;'(

Danish skang mmg suke main purse aku bile dlm kete. Die akan kuarkan sume duit n buang ke bwh 1 per 1. Aku jgk yg kene kutip balik. Kad2 pun ditariknye 1-1. Nak marah?? Xlarat dah. Die mmg cepat bosan kalau dlm kete.

Nak dijadikan citer malam kelmarin ktorg kuar mkn kt luar. Sampai pam minyak papa isik minyak. Yang Danish plak sibuk nangis nak ikut. Utk elakkan nangis die lebih teruk aku dgn rela hati bg la die main purse aku. Tapi time tu aku cecepat kuarkan sume duit yg ade sbb tau die akan kuarkan n buang campak ke bawah. Aku ingat, aku ade amik. Aku rase macam simpan dalam poket suar. Tapi pg td cari, HAMPA. Semalam masa bfast ngan papa ms nk byr tetibe tgk duit xde. Pengsan. Kene la tggu papa dtg, byrkan. 

Ya Allah.. Mn la pegi duit tu. Ade sesape yg jumpe? Kalo ade yg jumpe, tlg pulangkan. Huhu. Aku xtau nk carik kt mn dh. Bwh seat kete pun dh carik pg td, kot cicir kt ctu. Tapi HAMPA kali ke-2. Xde. RM100++ wooo. Macam2 kott bole beli ngan duit tu. Huaarrgghhh. <sambung nanges balik>

4 comments:

Fifi Nadhrah said...

kesiannye kat ko.. sabar ye.. dugaan tu.. kalau ade rezeki ko.. jumpe balik tu.. klu aku ade kat sane.. aku blanje ko makan.. nak? ringankan beban kawan.. :)

sWeet-SwEet hAni ManJe said...

dlm poket sluar kot.. xpn dh masuk mesin basuh..hehehehhee
sabo yer.. insyaallah klu ade rezeki msti jumpe punyer...

Fifi Nadhrah said...

da jumpe ke belum duit ko tu?

dalila said...

belum lg..dh xde rezeki aku kot..
baru ingt nk bli batik kt tganu..
CANCEL..
hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah