Monday, June 16, 2014

Hotel Budget | Hotel Elite Kuantan

Assalam.

Ini adalah entry backdated.

01 Mac 2014
Tarikh atas ni ialah tarikh ktorg (aku n family in laws) pegi Kuantan. Dalam tahun 2014 ni byk kali jugak ktorg pegi cni n byk jugak hotel bajet yang penah ktorg duduk . So aku akan share hotel yang mana aku penah menginap, yang mana aku pegi la ye, sebab papa d yang kerap pegi ngan parents in law. Bila aku dah pegi, ada la aku amik gambar hotel sikit2. So nak share kat cni. Mana tau ada yang mencarik.

Tujuan utama ke Kuantan, utk melawat arwah asu. Yes. Arwah. Kan aku ckp ni entry backdated. Arwah asu meninggal 3 Sept 2014 sebab breast cancer. Asu - adik kepada MIL. So ktorg akan ke Kuantan kalau dia lepas kemo, sakit n saja melawat. So kat cni aku saja memberi info pasal hotel bujet yang murah n selesa yang penah aku pegi.

Kali ni nak share pasal Hotel Elite yang baru di buka, murah, bersih n selesa. Terletak betul2 di tengah2 pekan Kuantan. Disebabkan ktorang nak melawat arwah kat Hospital Kuantan, FIL pilih hotel yang berdekatan. Senang. Memang dekat sangat dengan hospital. Hotel ni tepi jalan je dekat seberang Taman Esplaned. Cuma kena u-turn utk masuk hospital. Memang senang!


Masa aku pegi tu, memang btl2 baru lagi.

Bilik ni tak la besar tapi cukup selesa utk ktorg. Setakat tidur semalam, ada ruang nak tido, ada ruang nak solat, ok dah! Harga bilik RM80 sahaja.




Meja comel

Toilet bersih sangat. Nora bagi 4 bintang. 1 lagi bintang sebab takde bathtub ;p


Hotel bajet pun ada heater ok. Tak la sojuk ko mandi pagi2. Haha.

Amboi kemahen 2 beranak ni landing2. Kat btl2 ujung katil ni ada tv plasma terlekat kat dinding.

Contact num hotel buat yang nak booking direct.

Iron board ada kat tingkat 1. Bagi aku, hotel ni ok sgt. Murah. RM80 semalam utk weekend, berbaloi kan?Sebab baru lagi, memang BERSIH sgt. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah