Monday, April 14, 2014

FM dari Umi Qi

Assalam.

Jumaat lepas i dapat parcel. Dup dap dup dap. Hikhik. Ober tau! Baru dapat parcel nk dupdapdupdap! ;P Aku bg alamat opis. Aku rasa dah sampai awal tapi sebab awal minggu tu ktorg busy KIK jadinya parcel tu tak sampai la kat bahagian aku ni. Tapi tak pe la. Asal sampai. Hikhok!
Ni diaaaa..apekah??

Bukak2 tgk ni...yeahh..hadiah dr umi qi dah sampai. Yuhhuu. Aku dapat hadiah ni dr umi qi sebab menang wish besday umi qi bln lepas. Ada la beberapa org lagi. TQ umi qi. Danish suke sgttt FM upin ipin tu. Umi qi siap bagi note book lagik. Senang nak letak dalam handbag kalau travel umi qi kata. Baik umi qi. Lepas ni tak de la lupa2 lagi kalau pegi mana2. Hikhik.

Ni wish aku utk umi qi.

Ok lah korang. Ada keje nak kena settlekan.

Till then, Bye!

-xoxo-

5 comments:

Zaza Abdul Latif said...

congrats.. kita pn pemenang jg tp parcel blom sampai kat tgn lg.. debor2 tunggu :-P

Anum said...

selamat pagi
singgah isnin :)

Julia Johari said...

Yeyyy alhamdulilah...sampai jua akhirnya...terima kasih ye mama dalila yg senantiasa setia ngan blog Umi Qi...mmuahhh syg mama danish :)

FarahFerraDotCom said...

Wah bestnya..comell jer..tahniah!! =D

Unknown said...

best tu..tahniah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah