Thursday, February 21, 2013

2D 1N @ Gold Coast Morib

SALAM uolz..

Entry ini terpaksa ditaip lelaju kerana saya kesuntukkan masa. Xpe. Nnti bole edit sket2. At least ade jgk entry percutian kali ni. Aku pegi dgn family sebelah husband. MIL, FIL n family abg ipar. Paksu Danish je yg xde sebab blaja lg kt UITM Kuantan. harap bile Danish dh besar, die bace entry ni *mamaperasan* die bole tau kenapa paksu xdpt turut serta. Next time ok paksu. Nnti kite gi lagi. ;)

Kami disana cuma 2hari 1mlm je. Aku beli voucher kt StreetDeal. Guys, u should go to this link to see any other promo. Banyak sgt promotion yg mulahh2. Hee. Promotion Goldcoast ni termasuk studio room yg ade jacuzzi, dinner, breakfast n unlimited entry to water theme park. Xcaya?? Tgk ni...

Haa.. Betapa baiknya aku. Siap tunjukkan voucher lg. Bsr plak tu. Kekeke.

Tapi kan, korg kene la daftar dulu. Xde kene byr ape pun. Cuma, nnt inbox email korg akan penuh dgn promo2 yg die antar. Sekian~~

Tajuk entry dh tersasar jauh ni. Sepatutnye aku kene tukar tajuk entry ni jadi 'Pengenalan kepada StreetDeal'. Hahaha. Sebelum aku melalut lebih jauh, jom tgk gmbr. 

K.A.M.I sebelum bertolak. Lihat.. si kecik sudah kelihatan excited.

Ni bilik kami. Besar ok bilik ni. Sgt selesa.






Jacuzzi

Sambil mama kemas2 barang, budak ni sibok dok menulis. Ntah ape yg die tulis ntah. Macam reti sgtt!

 Dah kemas2 aktiviti lepakss diblk mertua.

Xsampai 5 minit duduk. Danish! Sila behave ok!!


Petang tu, masa utk mandi! Yeahh. Tapi Danish kami terpaksa tinggalkan dgn MIL sebab cuaca ptg tu panas sket. Ok ni antara gmbr ptg tu. Tp xbyk sgt sbb aku dh excited nk mandi. Mihahaha.


Ni gambar si tenit mandi dlm bathroom je. Ok la tu nakk dr xde ;')


Ni malam nk gi makan. Dah kukatakan tadi, dinner kami di sponsor en StreetDeal. Xrugi kan. Hehehe.


Tempat makan yg open. Korg bole makan ape yg korang mau. Tp kenn, makanan die so2 je lahh..2/5 bintang je. Asal boleh telan. ;'(


Suasana tmpt mkn. ktorg gi dekat2 nk CNY, so environment pun harap maklum la.




Ni turun utk bfast. Skali lagi ditaja StreetDeal. Ngeh3. Yang aku pegang tu bubur utk Danish. Xde la nnt org mkn die pun sibuk nk mkn. Bfast kali ni ok sket dr dinner mlm td. tp aku xamik gambar pun. Korg tau dim sum?Meh cni aku tepek gambar sket.


*google*

Ha.. mknan yg 'must try' kalo korg ke cni. Tp aku xsure die ade sbb CNY ke atau mmg ade. Jgn risau dim sum disini HALAL ok. Lps mkn Danish ikut umi die(MIL) naik atas. Aku n papa jenjalan kt pantai. Ala2 nk peeling Setia Hujung Nyawa la kunun. Opss ya. FYI, drama SHNyawa yg pernah aku wat entry nya tu belakon kt cni la. Ms time dorg gi honeymoon tu.

Xcaya?? Sume aku citer korg xcaya. Hahaha.

Ok, nmpk penthouse yg atas skali tu? Ha kt ctu la shooting drama tu.

Ha..kt cni mase dialog "lakonann..mestilah real" by EL. Ingat x?? Tepek gmbr papa je. Gmbr aku agak kelihatan burok di ctu. Kekeke.

The Pier. Tempat EL merajok ngan Zain.



Lepas amik2 gmbr naik atas siap2 utk trn mandi plak. Kali ni kene la bwk Danish. Sian plak ank mama. Mandi dlm jacuzzi jer.

Aku xpasti siapah si patung merah ni. Aku agak owner resort ni. Hai la si patung merah. Napela ko kaye sgtt. Muke Danish macam pelik je. Haha.



Oklah. Tu je kot nk share kali ni. Last but not least, gambar ank bujang ni tertido kepenatan masa ktorg benti makan kt KFC Dengkil. Siannn...











5 comments:

Unknown said...

best nya .. aah ingat babak SHN tue btl2 kat tmpt tue. hehehhh

Unknown said...

dah terjah link tue ... wahhh teruja ler. mmg murah!! adoii .. tgk kalender jerk nie ^^

dalila said...

yana aina: pegi sis jgn xpegi..hehe..tp kan, xslp sy promo skang xde dinner..xpe..sn ade byk kedai mkn sy rs..dinner kt ctu pun xpuas sgt..

Fifi Nadhrah said...

aku da g dulu. hahaha.. jom g lagi sekali..

dalila said...

haha..skang promo dh xde dinner kan?tp ok lg la..xslp aku rm168 kot..aku ingt nk gi tmpt lain la bln dpn..bukit tinggi ke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Dalila Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah